Πως το σώμα σου σε ειδοποιεί ότι χρειάζεται μασάζ?

Πως το σώμα σου σε ειδοποιεί ότι χρειάζεται μασάζ?

Πως το σώμα σου σε ειδοποιεί ότι χρειάζεται μασάζ?

Δεν είναι λίγες οι φορές που νιώθεις τις δυνάμεις σου να σε εγκαταλείπουν κατά την διάρκεια της ημέρας.

Να νιώθεις κουρασμένος και ακόμη δεν έχεις ξυπνήσει.
Το σώμα σου προσπαθεί να ανταπεξέλθει σε ό,τι επιθυμείς να κάνεις αλλά να μην μπορεί.
Και όλα αυτά να γίνονται χωρίς να γνωρίζεις την αιτία!

Δες 3+1 σημάδια που δείχνουν πως το σώμα σου χρειάζεται μασάζ!

1.Αϋπνία


adult-1822498_640.jpg
Η καλή ποιότητα και ποσότητα του καλού ύπνου είναι φάρμακο για το σώμα και το μυαλό!
Γι’ αυτό οφείλεις να λάβεις άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού!
Μπορεί να επισκέφτηκες γιατρούς και να δοκίμασες διαφορετικά είδη φάρμακα, έχεις όμως δοκιμάσει την μέθοδο του μασάζ;
Μια φυσική μέθοδος, η οποία χαλαρώνει μύες και νευρικό σύστημα μέσω μαλάξεων και ωθεί τόσο την πνευματική όσο και την σωματική υγεία.
Μια προτεινόμενη θεραπευτική μέθοδος για την αντιμετώπιση της αϋπνίας είναι η ρεφλεξολογία όπου επιβραδύνει το νευρικό σου σύστημα και τονώνει τα εσωτερικά σου όργανα.


2. Συχνούς πονοκεφάλους


upset-2681502_640.jpg
Υποφέρεις και εσύ από συχνούς πονοκεφάλους; Το ήξερες πως άνθρωποι όπου αντιμετωπίζουν 10 φορές τον μήνα τέτοιου είδους επεισόδια, τείνουν να αναπτύξουν χρόνιο πονοκέφαλο;

Εσύ πως το αντιμετωπίζεις;
Το ιδανικό είναι ο πονοκέφαλος να αντιμετωπίζεται με φυσικό τρόπο όπως το μασάζ.

Το μασάζ έχει δυο ρόλους:
Προληπτικό ρόλο ???? όπου πραγματοποιείται σε τακτική βάση για να βοηθήσει το σώμα να διατηρήσει ένα βέλτιστο επίπεδο χαλάρωσης και ανακούφισης από το άγχος.
Θεραπευτικό ρόλο ???? γίνεται για να  εκτονωθεί η πίεση που επήλθε κατά την διάρκεια μιας ημικρανίας, με επίκεντρο τους ώμους, την αυχένα και το κεφάλι, μειώνοντας έτσι τον πόνο και την ταλαιπωρία που επιφέρει ο πονοκέφαλος.

3. Άγχος και στρες

work-2005640_640.jpg

Η πίεση της δουλειάς άρχισε να σε καταβάλλει; Βρίσκεσαι συνεχώς σε κατάσταση άγχους και στρες;
Άρχισε το πανεπιστήμιο και ψάχνεις ένα διαφορετικό τρόπο για να χαλαρώσεις και να αποβάλεις το άγχος σου;
Σκέφτηκες ποτέ να χρησιμοποιήσεις την μέθοδο του μασάζ ως μια λύση για να διώξεις όλο αυτό το αρνητικό φορτίο;
Ένα από τα θετικά αποτελέσματα του είναι πως βοηθάει στην χαλάρωση και στην μείωση του στρες, αφού μειώνει κατά πολύ τα επίπεδα της κορτιζόλης (η ορμόνη του στρες).

4. Είσαι αθλητής ή γυμνάζεσαι;

fit-2562964_640.jpg
Η μάλαξη στους αθλητές αποτελεί πολύ βασικό κομμάτι της προπόνησης.
Η μέθοδος του μασάζ βοηθά στο να διατηρούνται οι μυς σε καλή κατάσταση ελαστικότητας και θρεπτικότητας.
Σε περιόδους έντονης προπόνησης το σώμα σου δεν προλαβαίνει να συνέλθει τελείως και αυτό έχει ως αποτέλεσμα την υπερκόπωση.
Με το μασάζ μειώνεται η μυϊκή δυσφορία και ο πόνος που προέρχεται από το γαλακτικό οξύ και γίνεται η αποκατάσταση αθλητικών κακώσεων και η διατήρηση των ιστών σε καλή κατάσταση.

Αν έχεις ένα από αυτά τα σημάδια τότε τι περιμένεις;