Ευκαιρίες Καριέρας

Στο skroutz.com.cy δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στους ανθρώπινους πόρους και στη διαρκή βελτίωσή τους.
 
Επιδιώκουμε την ανάδειξη του δυναμικού μας ως του κύριου συντελεστή της δυναμικής ανάπτυξής μας προσφέροντάς του τις επιπλέον γνώσεις και εμπειρίες, ώστε να αντιλαμβάνεται και να αξιοποιεί τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που εμφανίζονται στο έντονα ανταγωνιστικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο χώρο του διαδικτύου.
 
Το skroutz.com.cy δίνει τώρα την ευκαιρία σε φιλόδοξους επαγγελματίες και νέους εργαζόμενους να ακολουθήσουν την δυναμική πορεία του. Αναζητάμε δυναμικά στελέχη με τυπικά προσόντα, δημιουργική σκέψη, αποφασιστικότητα και διάθεση για μάθηση και προσφορά, για να στελεχώσουμε τις νέες θέσεις εργασίας που προκύπτουν στα κεντρικά γραφεία του στην Λευκωσία. Παρέχουμε τη δυνατότητα εφαρμογής των θεωρητικών γνώσεων στην πράξη, ευκαιρίες συνεχούς εκπαίδευσης και ένα διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον εργασίας προσφέροντας ισότητα ευκαιριών επαγγελματικής αποκατάστασης και εξέλιξης. 
 
 
5 Διαθέσιμες Θέσεις Εργασίας
 
 
Α. Θέση για Έμπειρο Advertising Media Sales Manager με εμπειρία τουλάχιστο 5 χρόνια σε παρόμοια θέση εργασίας.
 
Καλές Γνώσεις και Πτυχίο Λογιστικής θα θεωρηθεί πλεονέκτημα!
 
Καθήκοντα της θέσης εργασίας Advertising Media Sales Manager:
 
-υπεύθυνος/η για την πώληση διαφημιστικών υπηρεσιών
-υπεύθυνος/η για την διαχείριση υφιστάμενου πελατολογίου
-υπεύθυνος/η για την ανάπτυξη νέου πελατολογίου
-υπεύθυνος/η για την καθημερινή παρακολούθηση πωλήσεων
-υπεύθυνος/η για την επίβλεψη παραγγελιών, παραλαβών και ημερομηνιών παράδοσης
-υπεύθυνος/η για τον έλεγχο καθημερινής αλληλογραφίας
-υπεύθυνος/η για την διαχείριση λιανικών τιμών
 
Τι πρέπει να διαθέτει:
 
-Προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία στον τομέα αγορών/ πωλήσεων/ διαχείριση διαφημιστικών υπηρεσιών / 5 έτη.
-Καλές Γνώσεις και Πτυχίο Λογιστικής θα θεωρηθεί πλεονέκτημα!
-Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας. (να επισυναπτούν σχετικές πιστωποιήσεις) 
-Πτυχίο θετικής ή οικονομικής κατεύθυνσης
-Πολύ καλή γνώση Η/Υ
-Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
-Έντονη επιχειρηματική αντίληψη
-Ομαδικό πνεύμα
-Διαθεσιμότητα για ταξίδια
 
Τι προσφέρουμε:
 
-Αξιοκρατικό περιβάλλον εργασίας
-Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
-Άριστες προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης σε σύντομο χρονικό διάστημα
-Συστηματική και ευρύτατη εκπαίδευση με στόχο την ανάπτυξη
-Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον
-Προσφέρεται ανταγωνιστικό πακέτο απολαβών, συνεχής εκπαίδευση, επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.
 
Όλες οι αιτήσεις θα τύχουν εμπιστευτικού χειρισμού.
 
 
Β. Πλήρη απασχόληση σε θέση προσωπικού βοηθού (Personal Assistant)
 
Πίσω από κάθε διευθυντή ή διευθυντή της εταιρείας θα βρείτε έναν οργανωμένο, αποτελεσματικό προσωπικό βοηθό. Ανακαλύψτε τι μπορεί να προσφέρει αυτή η ποικιλόμορφη και δυναμική καριέρα.
 
Ως προσωπικός βοηθός (PA) θα συνεργαστείτε στενά με ανώτερα διευθυντικά στελέχη ή διευθυντικά στελέχη για να παρέχετε διοικητική υποστήριξη, Θα βοηθήσετε έναν διευθυντή να κάνει την καλύτερη δυνατή χρήση του χρόνου, ασχολώντας με γραμματειακά και διοικητικά καθήκοντα.
 
Απαραίτητα προσόντα:
- Πολύ καλή Ελληνική και Αγγλική γλώσσα
- Ταχύτητα διεκπεραίωσης εργασιών
- Πολύ καλές οργανωτικές ικανότητες 
- Ανάληψη πρωτοβουλιών
- Επαγγελματισμός, συνέπεια & γνώση για την θέση εργασίας.
- Πολύ Καλή γνώση χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών Word, Excel, Outlook, google drive, google calendar, google tools etc.
- Πολύ καλή γνώση δακτυλογραφίας και ταχύτητα. 
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
 
 
 
Γ. Αποθηκάριος (Part time)
 
Διαθέσιμη θέση εργασίας στο τμήμα παραγγελιών.
 
Ο υποψήφιος πρέπει να έχει καλή γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών
(word ,excel ,emails) και καλή γνώση Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας και προηγούμενη πείρα στα πιο κάτω καθήκοντα. 
1) Τοποθέτηση παραγγελίας στους προμηθευτές εξωτερικού και εσωτερικού.
2) Καταχώρηση παραγγελιών και τιμολόγιων στο σύστημα ,Άνοιγμα νέων καρτελών και κοστολόγηση προϊόντων.
3) Έλεγχος προ-φόρμας με την παραγγελία
4) Επικοινωνία με προμηθευτές για ενημέρωση ημερομηνίας παράδοσης Προϊόντων και διευθέτηση εκκρεμοτήτων .
 
 
Δ. Sales - Customer Service
 
Διαθέσιμη θέση εργασίας στο τμήμα πωλήσεων Sales - Customer Service.
Εμπειρία σε παρόμοια θέση πωλήσεων διαφημιστικών υπηρεσίων θα θεωρηθεί πλεονέκτημα.
 
 
Ε. Βοηθός Λογιστή - Πλήρης απασχόληση
 
Περιγραφή Θέσης:
-Πληρωμές και εισπράξεις - Έλεγχος cash flow
-Έκδοση τιμολογίων
-Παρακολούθηση παραγγελιών από το στάδιο καταχώρησης μέχρι και την τελική παράδοση στον πελάτη
-Επικοινωνία με προμηθευτές και μεταφορική εταιρεία
-Ετοιμασια δηλώσεων ΦΠΑ και VIES
-Reconciliation τραπεζων / προμηθευτων
-Καταχωριση τιμολογιων / αγορων
-Έλεγχος ταμείου
- Διαχειριση εισαγωγων / καταμετρηση προιοντων,  δημιουργια φακελων εισαγωγης και κοστολογιση
- Παραλαβες προιοντων συνεργατων και καταχωριση way bills 
- Μισθοδοσία
- Ετοιμασία μηνιαίων οικονομικων καταστάσεων
 
Προφίλ Υποψηφίου
-Απόφοιτος ΤΕΙ / ΑΕΙ (Λογιστικής, Οικονομικής, Χρηματοοικονομικής κατεύθυνσης ή συναφή κλάδο) ή κάτοχος higher στην λογιστική
-Προϋπηρεσία τουλάχιστον δύο (2) ετών σε αντίστοιχη θέση
-Επιθυμητή εμπειρία σε διαδικασίες logistics
-Πολύ καλή γνώση της ελληνικης και αγγλικής γλώσσας, στον προφορικο και γραπτό λόγο
-Καλή γνώση Η/Υ και προγραμμάτων MS Office και κυρίως excel
-Εξοικείωση στη χρήση προγραμμάτων CRM και ERP
-Υπευθυνότητα, οργάνωση και συνέπεια στην τήρηση χρονοδιαγραμμάτων
 
 
 
 
Παροχές Εταιρίας:
 
-Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
-Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
-Ευέλικτο ωράριο
 
 
 
Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
 
 
Υποβολή Βιογραφικών στο info@skroutz.com.cy

-υπεύθυνος/η για την πώληση διαφημιστικών υπηρεσιών

-υπεύθυνος/η για την διαχείριση υφιστάμενου πελατολογίου

-υπεύθυνος/η για την ανάπτυξη νέου πελατολογίου

-υπεύθυνος/η για την καθημερινή παρακολούθηση πωλήσεων

-υπεύθυνος/η για την επίβλεψη παραγγελιών, παραλαβών και ημερομηνιών παράδοσης

-υπεύθυνος/η για τον έλεγχο καθημερινής αλληλογραφίας

-υπεύθυνος/η για την διαχείριση λιανικών τιμών