Συμβουλές αποδεδειγμένα αυξάνουν την οργανική επισκεψιμότητα και βελτιώνουν τη στρατηγική SEO - Search Engine Optimization - Πρώτη θέση Google

Συμβουλές αποδεδειγμένα αυξάνουν την οργανική επισκεψιμότητα και βελτιώνουν τη στρατηγική SEO - Search Engine Optimization - Πρώτη θέση Google

Θεωρητικές Πληροφορίες για SEO στην Κύπρο

«Κατανοήστε το κοινό σας και σε ποιον απευθύνονται τα αγαθά και υπηρεσίες σας. Όσο καλύτερα καταλαβαίνετε τι κάνουν οι πελάτες σας (πάρτε συνέντευξη από την εξυπηρέτηση πελατών και τους πωλητές τους), και αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να προετοιμαστείτε για την επιτυχία».
"Γνωρίστε τις λέξεις με τις οποίες θα αναζητήσουν οι πελάτες σας για να βρουν τις σελίδες σας και περιμένετε να τις δουν στις σελίδες σας."

SEO Cyprus - Search Engine Optimization

Τι είναι η Σημασιολογική Αναζήτηση (Semantic Search); Πώς η Σημασιολογική Αναζήτηση επηρεάζει το SEO;

Η σημασιολογική αναζήτηση είναι ο τρόπος με τον οποίο οι χρήστες ενεργούν στη μηχανή αναζήτησης σύμφωνα με τις σημασιολογικές σημασιακές σχέσεις λέξεων και εννοιών. Το περιεχόμενο μιας έννοιας ή μιας οντότητας συνδυάζεται με άλλες έννοιες και έννοιες σε διαφορετικά σημεία για να σχηματίσει μια Σημασιολογική Ιεραρχία Νοήματος. Μηχανές αναζήτησης όπως το Google, το Bing και το Yandex θέτουν συχνά αναζητούμενες ή υποβαλλόμενες ερωτήσεις και ερωτήματα σχετικά με μια συγκεκριμένη έννοια σε μια σημασιολογική δομή. Αυτό το δίκτυο σημασιολογικών ερωτημάτων τροφοδοτείται από τη συμπεριφορά του χρήστη. Έτσι, δημιουργείται ένας Σχεδιασμός SERP στον οποίο διασυνδέονται πιο οργανωμένες, λογικές και σχετικές πληροφορίες.

Η Σημασιολογική Αναζήτηση συνδέεται με τις έννοιες των λέξεων καθώς και με τους γραμματικούς κανόνες και τον τρόπο με τον οποίο οι λέξεις χαρακτηρίζονται η μία την άλλη. Σε αυτό το πλαίσιο, ακόμα κι αν μια πρόταση είναι γραμματικά σωστή, αν το νόημά της είναι αδύναμο, η πρόταση δεν είναι κατάλληλη για τη δομή Semantic Search.

«Ένα πρωί, είδα έναν αετό να τρέχει πάνω σε ένα άλογο με το κοστούμι μου».

Σε αυτήν την πρόταση, δεν είναι σαφές γραμματικά ποιος είναι ακριβώς ο δρομέας ή ποιος είναι με το κοστούμι.

Ωστόσο, μπορούμε να κάνουμε αυτό το συμπέρασμα με τον δεσμό σημασίας που έχουν οι λέξεις. Οι μηχανές αναζήτησης προσαρμόζονται στη δομή της Σημασιολογικής Αναζήτησης εξάγοντας αυτούς τους συνδέσμους, τις έννοιες των λέξεων και τους σημασιολογικούς τους συνδέσμους με την Επεξεργασία Φυσικής Γλώσσας και χρησιμοποιώντας τους στον Ιστό με Μοντέλα Μηχανικής Εκμάθησης.

On-Page SEO: Ορισμός και Παράγοντες Κατάταξης

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης βασιζόταν πάντα σε δύο πυλώνες: το off-page και το onpage SEO (Εξωτερικοί και Εσωτερικοί Παράγοντες για Κατάταξη μιας οντότητας Ιστού στο SERP). Όπως υποδηλώνει το όνομα, το on-page SEO περιλαμβάνει όλους τους εσωτερικούς παράγοντες ιστότοπου. Ξεκινούν με το περιεχόμενο του ιστότοπου, οδηγούν στη δομή της σελίδας και εσωτερικούς συνδέσμους σε μετα-ετικέτες. Όποιος ασχολείται με το θέμα θα ανακαλύψει αχρησιμοποίητες δυνατότητες όταν επισκέπτεται σχεδόν κάθε ιστότοπο. Αυτό το άρθρο δίνει μια πρώτη εικόνα του θέματος.

Το SEO (Search Engine Optimization) γενικά ασχολείται με διάφορους παράγοντες βελτιστοποίησης, περιοχές και μέτρα εντός και εκτός του ιστότοπού σας για καλύτερη κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERP).

Με φόντο το 93% όλων των διαδικτυακών εμπειριών ξεκινούν από τις μηχανές αναζήτησης


Η συνάφεια του θέματος του SEO πρέπει να γίνει αμέσως εμφανής. Επομένως, είτε διαχειρίζεστε το δικό σας κατάστημα WordPress είτε άλλο τύπο ιστότοπου, το on-page SEO είναι ο ακρογωνιαίος λίθος οποιασδήποτε βιώσιμης στρατηγικής SEO. Η βελτιστοποίηση SEO είναι ένας τρόπος για να βελτιώσετε τον αριθμό των επισκεπτών στον ιστότοπό σας χωρίς την πρόσθετη χρήση διαφημιστικού κόστους, όπως για SEA.

Το 70-80% των χρηστών αγνοεί τις διαφημίσεις του Google AdWords και επικεντρώνεται αποκλειστικά στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης;


Οι καλές ταξινομήσεις ξεκινούν με το περιεχόμενο ενός ιστότοπου, τον πιο σημαντικό από όλους τους παράγοντες της σελίδας. Αλλά αυτό δεν είναι μόνο: τα δομικά στοιχεία και οι εσωτερικοί σύνδεσμοι παίζουν επίσης κρίσιμο ρόλο. Σε αυτήν την ανάρτηση, συνοψίζουμε τους πιο σημαντικούς παράγοντες του onpage SEO.

Τι είναι το Thin Content; Γιατί είναι τόσο Σημαντικό;

Thin content είναι ο όρος για το "λεπτό" ψηφιακό περιεχόμενο που προσφέρει ελάχιστη ή καθόλου προστιθέμενη αξία στον χρήστη. Η Google αξιολογεί επίσημα τους ιστότοπους ως άσχετους και ως εκ τούτου λεπτό περιεχόμενο, εάν δεν πληρούν τις απαιτήσεις των Οδηγιών για Webmaster. Ο όρος λεπτό περιεχόμενο εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2012, όταν διέρρευσαν οι Οδηγίες αξιολόγησης ποιότητας της Google. Από τότε, η λέξη αντιπροσωπεύει τις διευθύνσεις URL ενός ιστότοπου που έχουν υποτιμηθεί από την Google λόγω της σαφώς κακής ποιότητας.

Από την ενημέρωση του Panda το 2011, το λεπτό περιεχόμενο ήταν μια σημαντική πτυχή της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO). Η Google τιμωρεί ιστότοπους και ιστολόγια με περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας, προκειμένου να βελτιστοποιήσει σταδιακά τις δικές της Σελίδες Αποτελεσμάτων Μηχανών Αναζήτησης (SERP). Η Google αποδίδει μεγάλη σημασία στο περιεχόμενο των πληροφοριών σε ψηφιακό περιεχόμενο. Άσχετο περιεχόμενο που δεν προωθεί ένα ερώτημα αναζήτησης αφαιρείται από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Το σημείο εκκίνησης είναι ο στόχος να μην απογοητεύσουμε τον χρήστη με ερωτήματα αναζήτησης με άχρηστα αποτελέσματα.

Ο κίνδυνος του λεπτού περιεχομένου έγκειται στο γεγονός ότι ακόμη και μια σελίδα που χαρακτηρίζεται ως «λεπτή» μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την κατάταξη ολόκληρου του ιστότοπου.

Τι είναι μια λέξη-κλειδί: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

μια λέξη-κλειδί, επίσης όρος αναζήτησης ή ερώτημα, δηλώνει γενικά έναν εισαγόμενο όρο στο πλαίσιο αναζήτησης μιας μηχανής αναζήτησης. Στη συνέχεια, αυτή η λέξη-κλειδί αντιμετωπίζεται από τις μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιώντας τους αλγόριθμους αναζήτησης και συγκρίνεται με το αντίστοιχο ευρετήριο. Στη συνέχεια, ο χρήστης λαμβάνει μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) που παραθέτει τα αποτελέσματα για αυτήν τη λέξη-κλειδί. Για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και το διαδικτυακό μάρκετινγκ, οι λέξεις-κλειδιά διαδραματίζουν θεμελιώδη ρόλο.


Αυτές οι 8 χρήσιμες συμβουλές SEO θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα το 2022:

1. Εστιάστε στο UX


Η Google κυκλοφόρησε τη νέα επίσημη ενημέρωση κατάταξης Core Web Vitals τον Ιούνιο του 2021. Συνήθως, οι βασικές ενημερώσεις της Google αφορούν το περιεχόμενο. Ωστόσο, αυτή τη φορά είναι όλα σχετικά με την εμπειρία χρήστη (UX).

Τα Core Web Vitals είναι σήματα εμπειρίας σελίδας που μετρούν το UX για τον ιστότοπό σας εξετάζοντας 3 βασικά πράγματα:

  • ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπου·
  • σταθερότητα;
  • διαδραστικότητα και ανταπόκριση.

2. Χρησιμοποιήστε την εσωτερική σύνδεση (Internal Linking)


Προηγουμένως μιλήσαμε για τη σημασία των εσωτερικών και εξωτερικών συνδέσμων. Παρεμπιπτόντως, μόλις χρησιμοποιήσαμε ένα!

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι βοηθούν στη σύνδεση διαφορετικών σελίδων στον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας σχετικές λέξεις-κλειδιά. Μπορεί να είναι μια τεράστια ευκαιρία για το SEO, επειδή κανονικά, η επισκεψιμότητα δεν κατανέμεται ομοιόμορφα σε όλες τις σελίδες, αφήνοντας πολλές σελίδες ορφανές.

Για παράδειγμα, ο Spencer Haws πραγματοποίησε ένα πείραμα στον ιστότοπό του για να καταλάβει πώς οι εσωτερικοί σύνδεσμοι ωφελούν την κατάταξη. Μετά την προσθήκη εσωτερικών συνδέσμων σε 47 άρθρα (χωρίς ενημέρωση περιεχομένου), το 76,6% των αναρτήσεων σημείωσε βελτιωμένες θέσεις στο Google. Εντυπωσιακό, σωστά;

SEO Cyprus - Search Engine Optimization - internal link

3. Εστίαση στο SEO που βασίζεται σε οντότητες (Entity-Based SEO)


Τι είναι το SEO που βασίζεται σε οντότητες;


Το SEO που βασίζεται σε οντότητες είναι μια λέξη ή όρος που βασίζεται στο πλαίσιο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να περιγράψει τη θέση σας με βάση τα συμφραζόμενα. Το SEO που βασίζεται σε οντότητες εστιάζει σε μεγάλα θέματα και έννοιες που επιτρέπουν στις μηχανές αναζήτησης να παρέχουν ακριβή αποτελέσματα αμέσως.

Ορισμένες λέξεις-κλειδιά και φράσεις έχουν πολλαπλές σημασίες. Κοιτάξτε το παρακάτω παράδειγμα. Η λέξη "capri" σχετίζεται με ένα διάσημο ποτό χυμού "Capri Sun", ένα νησί στην Ιταλία, ένα στυλ παντελονιού και πολλά άλλα!

SEO Cyprus - Search Engine Optimization

Λοιπόν, πώς βάζετε το περιεχόμενό σας στους σωστούς χρήστες;

Σήμερα, οι μηχανές αναζήτησης είναι προηγμένες με λειτουργικότητα σημασιολογικής αναζήτησης και μπορούν να κατανοήσουν το νόημα των ερωτημάτων των χρηστών.

Για να βοηθήσετε την Google να κατανοήσει καλύτερα το θέμα της σελίδας σας, πρέπει να συμπεριλάβετε τη λέξη που σχετίζεται με τη θέση σας. Επίσης, δεν είναι κακό να το έχετε στον μετα-τίτλο ή μέσα στην ετικέτα τίτλου.

Εδώ μπαίνουν επίσης οι εσωτερικοί σύνδεσμοι και η αρχή του τομέα, καθώς θέλετε η Google να σας προσθέσει στα γραφήματα γνώσεων υψηλής E-A-T (εξειδίκευση, εγκυρότητα και αξιοπιστία).


4. Δημιουργήστε ξανά αναρτήσεις ιστολογίου (blog posts) ως βίντεο


Το βίντεο είναι αξιοσημείωτα ο αγαπημένος τύπος περιεχομένου μεταξύ των χρηστών. Έτσι, μετατρέποντας την ανάρτηση του ιστολογίου σας σε βίντεο, έχετε περισσότερες πιθανότητες να προσεγγίσετε μεγαλύτερο κοινό.

Η έρευνα δείχνει ότι οι εκδότες που χρησιμοποιούν περιεχόμενο βίντεο στους ιστότοπούς τους βλέπουν 41% περισσότερη επισκεψιμότητα από την αναζήτηση σε σχέση με εκείνους που βασίζονται μόνο σε γραπτό περιεχόμενο. Επιπλέον, το βίντεο είναι επίσης υπεύθυνο για μια αύξηση 157% στην οργανική επισκεψιμότητα από το SERP.

Δείτε πώς επαναπροσδιορίσαμε την ανάρτηση ιστολογίου μας σχετικά με την προσφορά κεφαλίδας σε ένα βίντεο παρακάτω.


5. Ενημερώστε το υπάρχον περιεχόμενο


Είναι σημαντικό να διατηρείτε το περιεχόμενο όσο πιο ενημερωμένο και φρέσκο γίνεται. Αυτό συμβαίνει επειδή οι μηχανές αναζήτησης δίνουν προτεραιότητα στο πιο σχετικό (και πρόσφατο) περιεχόμενο για τους χρήστες.

Ωστόσο, μην νομίζετε ότι η απλή αλλαγή της ημερομηνίας δημοσίευσης στην παλιά σας ανάρτηση ιστολογίου θα κάνει το κόλπο. Είναι όλα σχετικά με το περιεχόμενο. Επομένως, όταν επισκέπτεστε ξανά παλιά άρθρα, προσπαθήστε να αποκτήσετε τα πιο ενημερωμένα δεδομένα και πραγματικά σχετικές πληροφορίες καθώς και μια έρευνα για λέξεις-κλειδιά

6. Αυξήστε την επισκεψιμότητα με λέξεις-κλειδιά Long-Tail


Οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσετε αξιοπρεπή επισκεψιμότητα με εξαιρετικά ανταγωνιστικά θέματα. Είναι λιγότερο δημοφιλείς και πιο συγκεκριμένοι όροι, συνήθως περιέχουν τουλάχιστον 3 λέξεις ή περισσότερες. Δεν αναζητούνται τόσο όσο οι λέξεις-κλειδιά-στόχοι σας. Ως εκ τούτου, είναι ευκολότερο να ταξινομηθούν.

Παράδειγμα:

Αντί να στοχεύσετε τον εξαιρετικά ανταγωνιστικό όρο «τροφή για σκύλους», ακολουθήστε μια λιγότερο συχνά αναζητούμενη εναλλακτική, «βιολογική τροφή για σκύλους». Επειδή η λέξη-κλειδί μακράς ουράς σας περιέχει τη λέξη-κλειδί σπόρους («τροφή για σκύλους»), έχετε την ευκαιρία να κατατάξετε και για τις δύο αυτές λέξεις-κλειδιά και να προσελκύσετε ακόμη περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα.

Στο τέλος της ημέρας, ποιο είναι το νόημα να στοχεύσετε μια λέξη-κλειδί με τεράστιο όγκο επισκεψιμότητας, εάν δεν υπάρχει εύλογη πιθανότητα να ξεπεράσετε τις κορυφαίες σελίδες;

Ένας από τους ευκολότερους τρόπους εύρεσης λέξεων-κλειδιών μακράς ουράς είναι κοιτάζοντας τα αποτελέσματα αυτόματης συμπλήρωσης της Google και το πλαίσιο "Οι άνθρωποι ρωτούν επίσης". Αυτό θα σας δώσει κάποιες πληροφορίες για τα πιο συγκεκριμένα ερωτήματα.

SEO Cyprus - Search Engine Optimization

Στοχεύοντας λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς, σκεφτείτε να ικανοποιήσετε την πρόθεση αναζήτησης. Μην ρίχνετε απλώς μερικές λέξεις-κλειδιά, εάν στην πραγματικότητα δεν δίνετε απάντηση σε αυτές.

7. Αναλύστε την πρόθεση αναζήτησης


Η πρόθεση αναζήτησης αφορά την αντιμετώπιση των πραγμάτων που περιμένουν να δουν οι άνθρωποι όταν αναζητούν κάτι. Αυτό είναι αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό πράγμα στο SEO.

Όταν δημιουργείτε ιδέες για λέξεις-κλειδιά, σκεφτείτε να τις χωρίσετε σε 4 κατηγορίες με βάση την πρόθεση αναζήτησης:

  • Ενημερωτική
  • Ναυτιλιακός
  • Εμπορικός
  • Συναλλακτική

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον παρακάτω πίνακα για να σας βοηθήσει να κατηγοριοποιήσετε τις λέξεις-κλειδιά σας.

SEO Cyprus - Search Engine Optimization - Skroutz Cyprus

8. Βελτιστοποίηση για Τεχνικό On-Page SEO


Το on-page SEO είναι κεντρικό στο ταξίδι των χρηστών από τη στιγμή που ανακαλύπτουν τη σελίδα σας στο SERP. Επομένως, θα πρέπει να βελτιστοποιηθεί πιο διαισθητικά και λογικά. Εάν δεν ακολουθείτε τις βέλτιστες πρακτικές SEO στη σελίδα, όλες οι άλλες προσπάθειες SEO μπορεί να μην αξίζουν τίποτα.

Για βελτιστοποίηση για τεχνικό SEO στη σελίδα, λάβετε υπόψη αυτές τις συμβουλές:

  • εκτελέστε την αναφορά PageSpeed Insights για να εντοπίσετε τυχόν τεχνικά σφάλματα.
  • συμπεριλάβετε τη λέξη-κλειδί-στόχο στον τίτλο σας.
  • χρησιμοποιήστε μια σύντομη και περιγραφική διεύθυνση URL slug.
  • γράψτε μια καλή μετα-περιγραφή (μπορεί να επηρεάσει το CTR σας).
  • χρησιμοποιήστε εσωτερικούς συνδέσμους.
  • βελτιστοποιήστε τις εικόνες σας (συμπεριλαμβανομένης της συμπίεσης και της εγγραφής εναλλακτικών κειμένων).
  • βελτιστοποίηση για αναγνωσιμότητα.

SEO Cyprus - Search Engine Optimization


Οι παραπάνω συμβουλές αποδεδειγμένα αυξάνουν την οργανική επισκεψιμότητα και βελτιώνουν τη στρατηγική SEO Cyprus για το 2022.

Αλλά σημειώστε, το SEO είναι μια διαδικασία και δεν θα δείτε τα αποτελέσματα αμέσως. Αν και η εφαρμογή μιας συμβουλής μπορεί να μην σας πάει μακριά, σίγουρα θα δείτε τη διαφορά μόλις εφαρμόσετε και τις 8.

Βρήκατε αυτές τις συμβουλές χρήσιμες; Ποιες άλλες συμβουλές θα προσθέτατε; Αφήστε ένα σχόλιο παρακάτω και ενημερώστε μας!




ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ Υπηρεσίες SEO;

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ!

  • Οι Υπηρεσίες SEO στην Κύπρο προσελκύουν επισκεψιμότητα που είναι πιο πιθανό να μετατραπεί σε πωλήσεις - νέους πελάτες για την εταιρεία σας.
  • Το οργανικό SEO είναι η κύρια πηγή επισκεψιμότητας σε μια ιστοσελίδα.
  • Εάν η ιστοσελίδα σας δεν κατατάσσεστε στην 1η σελίδα, χάνετε!
  • Το Κυπριακό SEO δεν θεωρείται κόστος αλλά επένδυση
  • Το οργανικό SEO χτίζει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη
  • Το SEO επηρεάζει την ερευνητική φάση του αγοραστή
  • Καλό SEO = Καταπληκτική εμπειρία πελάτη
  • Οι καλές τακτικές SEO βοηθούν στην αύξηση της επωνυμίας και της εικόνας της επιχείρησης σας


ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΜΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ONLINE ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ

SEO Cyprus (Search Engine Optimisation) is the marketing technique